onsdag 7 april 2010

Tjohoo x 2

Ååå! I förmiddags strax innan jag skulla ha allianslunch kom det ett tjockt paket fullt men alldeles bedårande pärlor! Men det har varit en sån hektisk dag att jag knappt har hunnit packa upp dem än. Än mindre kollat igenom dem noga... Men de var väldigt fina i sina påsar!

Och tjohoo nummer 2 är att jag idag har kommit upp i över 200 knackade dörrar! Det är så himla himla roligt! Idag var faktisk nästan roligast av alla dagar. Så många bra och trevliga människor. Och så var det alldeles ljumt och fåglarna sjöng och jag skaffade mig minst tre personröster...:o)

I morgon är det tapetseringsdags. Hämtade tapeter till trappan och fick också låna färgaffärens jättebraiga stege som man kan ändra längden på benen på. Liksom som gjord för att använda i trappor...:o)

Ska bli kul! Och de gröna designers Guild-tapeterna är ju verkligen to die för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar