fredag 23 april 2010

Tjohoo! Jag är en Rotarian!

Jag har gått och blivit med i Rotary! Det är ju jättejätteroligt! Massor med trevliga människor, lunch och intressanta föredrag. Idag pratades det om Läkarbanken och så gick brandlarmet.
Och jag blev invald!
Tjohoo!

Jag tycker att det är jätteroligt på riktigt. Det är viktigt att ha ett nätverk med bra människor. Ett av syftena med Rotary är ju just det. Det är ju också en välgörenhetsorganisation som finns över hela världen. Och det allra coolaste är ju att man kan besöka en Rotary-förening var man än är i världen! Få lokala kontakter och ha jättejätteroligt!

Är superglad över det här! Och så har jag fått en fadder. Mikael som är en av Hallstas mest drivande personer i världen! Shit, va mycket energi. Så jag är nöjd! :o)

1 kommentar:

  1. Hej Jenny,
    välkommen i Rotary, vi behöver många som du, unga och entusiastiska. Rotary är en av världens mest framgångsrika hjälporganisationer som arbetar för fred och internatonell förståelse. Vi för människor tillsammans och arbetar för en bättre värld.

    SvaraRadera