måndag 22 mars 2010

Ååå!

Idag har ju varit en sån där härlig dag igen!
Helt fantastiskt väder, ganska många saker på att göra-listan avklarade. Och så har jag knackat dörr! Det är verklgien helt fanatstiskt roligt! :o) Man kan itne tro det men ger mig väldigt mycket. Två timmar var jag ute och fick prata med massor med trevliga människor.

Tjohoo!

Och så har jag planerat in två semesterresor i sommar. Till Västkusten med älsklings-K, Maria och Matts och så med K till härliga Milano-området! Kan ju inte bli bättre! Tjohoo!

Men upptäckte också att det är väldigt få helger fram till midsommar som är lediga. Fantastiskt jättehärligt, men kanske lite sorgligt om man tycker att spontana aktiviteter är roligt...:o)

Menmen! I oktober har jag tänkt att ta lite ledigt och vila och ladda upp inför den nya mandatperioden. :o)

Om ni tycker att det är dålig aktivitet på den här bloggen så är ett hett tips att kolla in KryssaJenny. Är rätt mycket politik i mitt liv för tillfället...:o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar