måndag 29 mars 2010

11 rum och två kök = lagom

Ja, jag säger då det. Det är sannslöst vad det kan variera. Husutbudet på sistone har legat på sötnosar kring 69 kvm och det är väl lite väl lite för en person som jag som gillar saker...:o) Häromdagen kom en två miljonersvilla med enorm trädgård men sådär hus faktiskt. I det fallet var det bara läget man betalar för... Och idag har vi på allvar börjat fundera på ett hus knappt 500 m från mig...:o)

11 rum och två kök. Kan det vara något? :o) Känner tjejen som bor där lite och ska på besök på onsdag eller torsdag. Ska bli jättejättespännande. Men 11 rum är ganska många... Egentligen behöver inte ens vi det... Men det är ju så roligt! Och annorlunda och ser väldigt inbjudande ut! Så vi får se! :o)

1 kommentar:

  1. Elva rum!!!! Ojojojojojojojojojojojoj! Det är ju jättebra! Köp direkt! Tänk vad mycket plats till mig när jag kommer och hälsar på! Tror nästan att det är lika bra att jag flyttar in jag med på en gång! Med hela min familj! Finns ju till och med ett kök över till mig :) Ja!!! Så gör vi :)

    SvaraRadera